+ Strona internetowa + strategia komunikacji

Muzeum Bon Pasteur

Ciekawy i wymagający projekt. Muzeum powstałe w byłym przytułku dla kobiet i dzieci prowadzony przez siostry zakonne.

Prace nad stroną poprzedziła analiza dotychczasowej strategii komunikacjii prowadzonej przez muzeum z której wynikło, że największym hamulcem wstrzymującym potencjalnych zwiedzających przed wizyta jest przeświadczenie o stricte religijnym charakterze muzeum. 

Badania opinii publicznej przeprowadzone pośród lokalnej społeczności. 

Ponadto okazało się, że miejsce w którym znajduje się muzeum owiane jest złą sławą i niegdyś straszono dzieci, że jeśli się będą źle zachowywać trafią do przytułku Bon Pasteur.

Aby zwiększyć ilość odwiedzających cała komunikacja skupiła się na historycznej stronie muzeum. 

Nie tylko w kontekście historii zakonu, ale całego miasta Angers. By odczarować złe skojarzenia miejscowych związane z tym miejscem oraz odmłodzić wizerunek muzeum jako key visual kampanii posłużył wizerunek małego chłopca-odkrywcy, który bada historię miasta Angers. 

Podobne wpisy