+ Strona internetowa + strategia komunikacji
Muzeum Bon Pasteur
Ciekawy i wymagający projekt. Muzeum powstałe w byłym przytułku dla kobiet i dzieci prowadzony przez siostry zakonne.
Prace nad stroną poprzedziła analiza dotychczasowej strategii komunikacjii prowadzonej przez muzeum z której wynikło, że największym hamulcem wstrzymującym potencjalnych zwiedzających przed wizyta jest przeświadczenie o stricte religijnym charakterze muzeum.


Badania opinii publicznej przeprowadzone pośród lokalnej społeczności.
Ponadto okazało się, że miejsce w którym znajduje się muzeum owiane jest złą sławą i niegdyś straszono dzieci, że jeśli się będą źle zachowywać trafią do przytułku Bon Pasteur.
Aby zwiększyć ilość odwiedzających cała komunikacja skupiła się na historycznej stronie muzeum.
Nie tylko w kontekście historii zakonu, ale całego miasta Angers. By odczarować złe skojarzenia miejscowych związane z tym miejscem oraz odmłodzić wizerunek muzeum jako key visual kampanii posłużył wizerunek małego chłopca-odkrywcy, który bada historię miasta Angers.
