+ Dla małych i średnich firm

Strategia marki od 8999 zł

Strategia marketingowa oznacza zespół jasno określonych działań i zasad postępowania, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby efektywnie prowadzić swoją działalność i osiągnąć maksymalizację zysku. 

Jej formułowanie to proces decyzyjny, polegający na wytyczeniu najistotniejszych problemów oraz określeniu sposobów ich rozwiązań
– Encyklopedia Zarządzania

Sesje strategiczne z klientem

Spotkania z brand menedżerem i zespołem marketingowym, podczas których wykonam audyt komunikacji oraz briefing marki. Definiujemy założenia do zrealizowania.

Badania, research i analiza

Zbieranie i analiza danych od grupy docelowej. Na ich podstawie zbuduję filary marki.

Strategia marki

Określenie pozycji marki w umyśle klientów docelowych, czyli tzw. pozycjonowanie marki. * Często mylone z pozycjonowaniem SEO w wyszukiwarce lub planem działań marketingowych.

Brand book

Dokument, który zawiera zwizualizowany i szczegółowo opisany koncept kreatywny marki. Twój zespół marketingowy znajdzie w nim m. in. filary marki i wynikające z nich pozycjonowanie względem marek konkurencyjnych.

Pomoc w egzekucji założeń strategicznych

W razie problemów pomogę z briefingiem i debriefingiem przyszłych partnerów, takich jak agencje reklamowe, domy mediów itp.

W pakiecie taniej

Atrakcyjna cena na zaprojektowanie identyfikacji wizualnej Twojej firmy na bazie opracowanej przeze mnie strategii marketingowej.

+ Darmowa wycena

Nie zwlekaj - mam ograniczone terminy